Objave: 14
Teme: 6
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
0
Pri polnjenju električnega avta z polnilcem priklopljenega na podaljšek, kjer je na vtikaču vezana faza, nula in ozemljitev mi izklaplja glavni fid. Glavni fid izklopi v trenutku, ko vklopim vtikač polnilca v avto. Dokler vtikač polnilca ni vklopljen v avto in je polnilec priklopljen sam na 220V je vse ok (lučke na polnilcu pravilno gorijo).
Ko sem uporabil kabel (podaljšek), kjer ni bilo vezane ozemljitve, polnjenje normalno deluje in glavnega fid-a ne meče ven. Mogoče kdo ve, kaj bil lahko bil temu razlog (nisem strokovnjak za el.)?
Polnilec je za 220V.
Hvala za odgovore.
lp,
Objave: 3297
Teme: 43
Pridružen: Oct 2013
Ocena:
28
FID ti izklopi zato, ker imaš v avtu skupno maso oz. šasijo povezano s priklučno nulo. V vsakem avtu pa je minus na šasiji, kar se verjetno preko usmernika prenese tudi na napajlni del. Nisi navedel ali imaš polnlec v DIY izvedbi ali originalen?
Objave: 1433
Teme: 3
Pridružen: Aug 2012
Ocena:
13
Nisi napisal za kateri avto se gre.
Jaz moje ZOE ne morem polniti če nima dobre ozemljitve. Fid (0,03A) mi pa vrže ven ko se polnilnica in avto zmenita s kakim tokom se bo polnilo.
Meni ni preostalo drugega kot to, da sem vgradil posebni fid (0,3A) da lahko polnim.
Ti pa toplo priporočam, da za redno polnjenje ne uporabljaš podaljška, ker se ti bodo kontakti na vtičnici stopili. Jaz sem moral v 2 letih zamenjati 3 nadometne šuko vtičnice v katero je bila polnilna postaja vštekana saj ni bilo več dobrega kontakta v njej. Polnjenje preko podaljška nisem nikoli uporabljal.
Objave: 14
Teme: 6
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
0
BMW i3, polnilec je originalen, ki ga dobiš skupaj ob nakupu avta.
Objave: 198
Teme: 0
Pridružen: Dec 2013
Ocena:
5
Bi rekel, da je težava v tvoji inštalaciji. Če še nisi, probaj vštekati še v kakšno drugo vtičnico ali pa preko drugega podaljška (enako kot predhodnik ti tidi jaz odsvetujem dolgoročno polnjenje preko podaljška). Ni rečeno, da je težava ravno v točki priključitve avta, ampak pri tako veliki tokovni obremenitvi se pokažejo šibke točke inštalacije, ko pride do dovolj velike tokovne diference na FID-u. Mogoče je pametno izvesti meritve inštalacije.
Jaz imam dve polnilnici, vsaka preko svojega FID-a tipa A in 30 mA, pa še nikoli ni bilo nobene težave, pa se je polnilo tudi že s 16 kW (en ZOE), sedaj pa redno z 11 kW.
Objave: 14
Teme: 6
Pridružen: Jan 2012
Ocena:
0
Hvala za odgovore. Vseeno me zanima "fenomen", da če v isti vtičnici uporabim kabel z ozemljitvijo, fid izklopi, če pa uporabim kabel brez ozemljitve se avto normalno polni. Sem laik za elektriko in je ta odgovor že mogoče bil pojasnjen v zgornjih odgovorih pri občutljivosti fid-a in nisem razumel.
Objave: 392
Teme: 26
Pridružen: Aug 2017
Ocena:
5
Glede tvoje težave ti sicer ne morem pomagati, lahko pa dodam eno opazko.
Imam (originalno) prenosno polnilnico in včasih polnim tudi na Shuko/gospodinjsko vtičnico.
Pri mojih starših je ena vtičnica, kjer je pomembno kako obrnem vtikač - če je v eni smeri polnilnica javi napako, če obrnem pa polni normalno.
Drugje se mi to ni zgodilo - res pa da to zelo redko uporabljam.