Splošno > Kr neki
Kosilnica kadi belo olje čez auspuh

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kosilnica kadi belo olje čez auspuh
#1
Živjo, imam težavo z 4 taktno kosilnico. Iz auspuha se močno kadi belo, olje teče čez auspuh, olje ima vonj po gorivu. Kaj bi lahko bila težava v tem primeru?
#2
Verjetno se je nekaj olja nateklo v vplinjač, če je bila med pranjem dvignjena na stran. Če je vse vredu bo po parih minutah delovanja dim izginil. Pred zagonom pa preveri nivo olja v motorju in ga po potrebi dolij.

Če dim ne izgine ko se motor segreje je pa nekaj narobe z njo.
#3
olje v vplinjaču.oz na filtru.Če kosilnico nagibaš ko pereš olje steče v filter in potem kadi.Odpri filter in očisti ziher je poln olja.
#4
Sem prepričan, da so batni obročki problem. Kosilnico sem razstavil in obnovil skoraj vse razen bata (to sem pustil za konec). Tudi Ventile sem razstavil in zbrusil oglje. Tesnilo na glavi je novo...

Še vedno imam problem kje nabavit rezervne dele za Iskra kosilnico. Šifra motorja je DG1P65F in tega na spletu ne najdem nikjer (kitajsko sranje). Nazadnje sem kupil dele za Loncin 1P65FA kjer je pol delov pasalo, pol pa ne.
#5
Torej še snami cilinder in premeri bat in batne obročke, da ugotoviš kakšni so. Fi bata, debelina obročka, in število obročkov rabiš ugotoviti, potem pa takšne obročke najdi na ebayu.

Samo če pride olje v cilinder bi moralo kaditi modro in ne belo. To je, ko je motor segret.
Bel dim pomeni da je vodna para v dimnih plinih. To je lahko samo prvih par sekund ali minuto delovanja. Potem se motor že toliko segreje, morebiten kondenz v filtru zraka in vplinjaču pa se posuši.

Pusti motor nekaj časa delovati da se segreje, potem boš pa videl kako kadi če sploh kaj.
#6
Mogoče je rahlo modrikast ampak bolj bel. Težko je določit barvo. Tudi po dolgotrajnem kurblanju ne neha, ker olje kaplja čez aupuh, na vroči auspuh in zato še dodatno kadi. Olja pa ni preveč v tanku.
#7
V kakem tanku. Če je kosilnica 4 taktna v tanku za bencin ne rabi bit olja oz. mešanica. Naliva se čisti bencin. Olje je samo v motorju.

Mislim, da si naredil veliko napako, ko si šel ta motor obnavljati. Ker ti motorji niso predvideni za generalke, tudi rezervnih delov ni za dobiti. Če si pa šel v obnovo zaradi hobija potem pa to podpiram.

Kot sem že rekel motor razstavi do bata, ga dobro premeri in na ebayu najdi ustrezne obročke in jih naroči.

Da jaz sedaj nakupujem na ebayu, so bili krivi glih batni obročki za kitajsko motorko, ki jih v sloveniji takrat ni bilo za dobiti. Fi 43 x 1,5 batni obročki so bili prvi artikel kupljen kakšnih 6 leta nazaj na ebayu.
#8
Dej najprej povej kaj tankaš.Bencin al mešanco??
#9
Tankam bencin. Vem kaj je 4T motor. Ko merim batne obročke fi 65x1,5 naprimer. Kaj je številka 1,5? Širina ali debelina obročka?
#10
1,5mm je debelina obročka. To je merjeno pravokotno na fi obročka. Oziroma širina utora na batu za obroček. Ta širina mora biti malo večja kot je debelina obročka.

https://www.ebay.com/itm/402049757061?epid=929178661&hash=item5d9c086f85:g:STYAAOSwXetZOb5z
#11
Najcenejši NOV motor pri Opari stane 132,05 EUR. Starega bo težko tako popraviti, da bo delal b.p. in ne živce kravžljal.


Skok na forum:




Zadnje novice

Kako hitro je dovolj hitro za kredit?
18.05.2021 ob 11:38:41
Kako hitro je dovolj hitro za kredit?
Mi pravimo, da nekaj minut. Medtem ko je varčevanje primerno, kadar imamo za dosego ciljev dovolj časa, želimo določene doseči čim... Beri dalje »