Opremljanje doma > Ostalo
LIDL pozor !!

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LIDL pozor !!
#1
Obveščam morebitne kupce Lidl orodja, da so gospodje precej spremenili politiko garancije namreč kot sem ugotovil se je tudi Lidlu začelo jeb... za kupca očitno jim gre predobro.

Da opišem zadevo 2 dni nazaj kupim aku zadevco, ki je za hobi uporabo načeloma čisto ok , jo uporabljam slabo uro in aku javi, da potrebuje hrano, ja nič odpakiram!! polnilec priklopim aku in  nič...nič...nič gledam ponovno priklopim še vedno nič...začnem penit da sem kupil očitno zadevo z napako malo potresem in glej zadeva dela...
Seveda takšne dela - ne dela zadeve ne potrebujem in se odpravim v Lidl po drugo morda manj loto zadevo a glej ga zlomka LIDL reče:
L: ja veste to ste kupili 2 dni nazaj
jaz: ja in ?
L: ja mi menjujemo samo v roku 24 ur !!
jaz:  ok potem pa denar nazaj grem drugam
L: ne vračamo denar samo do 30Eur ! več ne! lahko pa pošljemo na servis
Jaz: Ok pol mi pa dajte nadomestno mašinco za teh +30dni kolikor bo verjetno an servisu
L: ne nimamo nadomestnih!
Jaz ??

Torej lahko kupim še eno zadevo po možnosti v Lidlu, da preguram teh kaj vem 30-45 dni ko bodo poravljali prvo, če ne bo imela tudi ta slab kontakt no potem verjetno lahko kupim še eno v Lidlu...

Z,animiv način pospeševanja prodaje... no v glavnem jaz sem z lidlom zaključil.
#2
Jaz ravno zaradi tega ne kupujem teh stvari v lidlu. Kolega je varnostnik v hoferju in pravi da hofer vrača denar brez vprašanja in to v času garancije. Pravi da ljudje nosijo stare stvari nazaj in jim vrnejo denar. Rekel je da je tudi on že vrnil par stvari. Tako da jaz ravno iz tega razloga raje kupujem v hoferju.
#3
Ponavadi tudi Lidl vse vzame nazaj. Nesi nazaj ko bodo drugi trgovci in reči da nisi zadovoljen.
#4
Folk je tudi pokvarjen in izkorišča te storitve trgovin. Sem slišal enkrat enega pajaca je rekel, da je nakupil orodje v hoferju kar je rabil, doma naredil delo in nazaj nesel v trgovino in vzel denar...ni čudno da gre svet u k.., k je folk debilen na vsakem koraku.
#5
Te trgovine so vedno slabše. Moja izkušnja z Intersportom:
Kupim športne copate Salomon, v roku enega meseca se mi začne na eni notranji strani kjer je peta, trgati material - klasična odpoved skoraj na vseh čevljih, samo ne po enem mesecu. Grem na Intersport in zahtevam reklamacijo, seveda to traja (denarja ne vračajo) in mi jo zavrnejo z strokovnim mnenjem. Kličem na Zavod za varstvo potrošnikov, kjer izvem, da bo klic z odvetnikom dražji, kot je bila osnovna cena copat. Kličem na neko ministrstvo in mi svetujejo naj se ne spuščam v spore, če ni vsaj 500€ vrednosti zadaj, ker se ne splača, ker bo vseh ostalih stroškov več.
Tako je to. Toliko o varstvu potrošnikov in ostalem. Sicer si pa trgovine pljuvajo v svojo skledo na dolgi rok...
Nekaj sem gledal pred kratkim in zaključek je bil, da smo za vse tako ali tako krivi potrošniki. Za bogatenje Bezosa preko Amazona in njimu podobnih ter za nevzdržne delovne razmere v teh podjetjih. Verjetno bo res nekaj na tem, če ni nikoli dovolj nizka cena. Kdaj bo kaj počilo?
#6
A se še komu vse to ne zdi ravno ekološko?
A ni bolje kupit kaj bolj kvalitetnega, pa ko ne rabiš več, lahko tudi prodaš naprej?
Lahko si pa take aparatu tudi izposodite, mnogo firm jih posoja.
#7
Če je tehnični artikelj in ne deluje je potrebno sprožiti evidentiran reklamacijski postopek, ali prijaviti kot stvarno napako na izdelku. Potem pa vsak dan težiti nadrejenemu ali odgovorni osebi glede rešitve reklamacije, da se te naveličajo poslušati in jim prične zmanjkovati raznih izgovorov.
#8
Zanimivi odzivi večina se kar strinja z napisanim no za nekatere pa to:

- Se strinjam nekater izkoriščajo in vračajo uničene produkte malo pred iztekom garancije a to ni moja težava to naj filtrira prodajalec in ne pozabit da sem želel menjati NOV izdelek.
- Ekološko? Izposoditi? Prodati naprej...? Ufff brez zamere a dozdeva se mi da v življenju orodja še niste držali v rokah torej amatersko kaj šele profesionalno
- Sprožanje reklamacijskega postopka ? zakaj saj so v skladu S Slo zakonom ponudili garancijski servis, če pa jaz potrebujem aparat danes in ne čez 45 dni ko bi ga vrnili (verjetno?) popravljenega pa je to moj problem tako vsaj gleda Slo zakonodajalec
zakaj pa nisem kupil zadeve 45 dni preden ga rabim in testiral ali je ok ali pa kupil kar 2 kom enega za čas ko bo ta na servisu.
#9
Da ne bo vse taho negativno še moje izkušnje iz Lidla.

1. Po kakem mesecu se mi je pokvarilo stikalo za aku rezalniku - ni se zataknilo v vklopljenem poločasi in sem ga moral ves čas držati.
Nesem zamenjati in so rekli da ne morejo menjati, lahko pa vrnejo denar. Sem vzel denar in takoj šel kupiti novega. 

2. Po neumnosti sem si kupil dva aku skobelnika - sem pozabil da enega (neodprtega) že imam Smile. Sem nesel naslednji dan nazaj (še originalno zapakiranega) in vprašal, če lahko vrnem. So rekli OK in mi dali denar.

Aja, v obeh primerih sem profitiral 1 cent, ker je cena x9,99 vrnili pa so mi zaokroženo navzor. Smile
#10
tudi če rabiš občasno je dobro kupiti kaj kvalitetnega.

aja, take zadeve rešuje servis. trgovine gredo na roko, a ljudje to izkoriščajo in itak morajo tole spremeniti ker drugače propadejo.

recimo moj primer. kupim telefon, ga imam slab teden in naenkrat mrk - nič več lučk, odziva... v glavnem nič. prijavim stvarno napako v trgovino in servis zavrne.
dam sam na servis in ker stvarna napaka je že zabeležena, je možno le popravilo. nič... popravili in zadeva gre dalje.

aja... pa vračilo denarja po zakonu je možno le če si nekaj kupil in ne deluje... ne da si delal z njim in je crknil. takrat uveljavljaš garancijo in nisi upravičen do povračila.

dobra volja trgovin je minila ker narod izkorišča - kot je omenjeno zgoraj - delo naredil, vrnil aparate in denar dobil nazaj. kot bi pojedel pol kruha, nesel nazaj in bi želel imeti denar nazaj za celi kruh


Skok na forum:




Zadnje novice

Kako lahko banke mladim pomagajo pri reševanju stanovanjskega problema
28.10.2020 ob 10:32:56
Kako lahko banke mladim pomagajo pri reševanju stanovanjskega problema
Mladinske organizacije v zadnjih letih glasno opozarjajo na perečo in zaskrbljujočo stanovanjsko problematiko mladih. Da bi mladim... Beri dalje »
Zadnjič se ukvarjate s streho
22.10.2020 ob 11:53:01
Zadnjič se ukvarjate s streho
Pred kratkim smo uspešno zaključili projekt pri gospodu iz okolice Litije. Dotrajano streho iz bitumenske kritine se je odločil... Beri dalje »
Podjetje Airabela prejemnik letošnje Daikinove nagrade Highest Turnover
14.10.2020 ob 07:30:29
Podjetje Airabela prejemnik letošnje Daikinove nagrade Highest Turnover
Prejemnik letošnje Daikinove nagrade Highest Turnover za najvišji letni promet v 2019 je podjetje Airabela. Airabela je... Beri dalje »
Na kaj morate biti pozorni preden naročite stopnice
08.01.2020 ob 09:51:21
Na kaj morate biti pozorni preden naročite stopnice
Pred nakupom stopnic je dobro vedeti:   da lahko izberete stopnice ne glede na obliko in izgled stopnišča v enakem... Beri dalje »
Video: Ko zagori olje na štedilniku
20.12.2019 ob 10:02:03
Video: Ko zagori olje na štedilniku
V posnetku si oglejte, kako ga pravilno pogasiti in kaj lahko pomeni napačna odločitev. Še en v nizu čisto navadnih dni. Po... Beri dalje »