Gradnja in obnova > Tlaki, izolacija in ostrešja
Izolacija podstrešja

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Izolacija podstrešja
Energetik81, res je streha ni podeskana, niti gor ni sekundarne in zračnega mostu. Sekundarno bom sigurno dal gor letos, ker bom menjal strešnike bobrovec, ker so v slabem stanju.

Tudi sosedi imajo tako, samo jaz bom vseeno na svojem delu dal taivek folijo, ker nočem da bi mi kdaj namočilo izolacijo. Hvala za odgovor.

Firefly pa bi lahko bil problem pri parni zapori, da bi potem para šla v strop (plin poden) oz. do parne zapore, ker parno zaporo ne morem sedaj dat pod strop in gor knauf. Stropi so končani.

Dal pa bom tudi fasado, ki ima odlično toplotno izolativnost in hkrati parapropustnost. Weber therm plus ultra, nekaj takega na osnovi bakelita. Predvsem zaradi manjše debeline, ker imam minimalen napušč.

Energetik81, res je streha ni podeskana, niti gor ni sekundarne in zračnega mostu. Sekundarno bom sigurno dal gor letos, ker bom menjal strešnike bobrovec, ker so v slabem stanju.

Tudi sosedi imajo tako, samo jaz bom vseeno na svojem delu dal taivek folijo, ker nočem da bi mi kdaj namočilo izolacijo. Hvala za odgovor.

Firefly pa bi lahko bil problem pri parni zapori, da bi potem para šla v strop (plin poden) oz. do parne zapore, ker parno zaporo ne morem sedaj dat pod strop in gor knauf. Stropi so končani.

Dal pa bom tudi fasado, ki ima odlično toplotno izolativnost in hkrati parapropustnost. Weber therm plus ultra, nekaj takega na osnovi bakelita. Predvsem zaradi manjše debeline, ker imam minimalen napušč.

Podstrešje je sicer prezračevano preko zračnikov
Vlaga gre vedno povsod. Thats the point... in gre in je v stropu. Ze sedaj. Ti moras vlagi prepreciti "dostop" do mrzlih delov. Kjer potem kondenzira. Kondenz je problem. Ne zracna vlaga...
"Ko bom velik, bom malo manj majhen"
Firefly hvala za odgovor, trenutno sicer ni nikjer kondenza.

Torej če bom izoliral, lahko potem nastane kondenz in zmanjša življenjsko dobo izolacije.

Kakšen trak potem priporočaš za leplenje stikov in okoli zidu na parni zapori?
Na zid gre s lepilno maso ala "folie" od tkk, na spoje gre kvaliteten lepilni trak airstop variant je polno.

Zdaj ne vidis kondenza. Se dela v stropu, ce se dela. In volna s kondenzom nima problemov, razen da je zmanjsana izolativnost. Les okoli volne pa ima probleme...
"Ko bom velik, bom malo manj majhen"
Pozdravljeni, zopet se javljam, sedaj sem bil na podstrešju in danes je na vrsti čiščenje, ostanki  opeke in strešnika vse mogoče, v glavnem katastrofa.

Soseda ima izolacijo ursa, pa nevem če je 10 cm, kvečjemu manj. Volno so položili kar tako, kar čez umazanijo, strešnike itd. Pa tudi stiki niso kaj prida, pač po liniji najmanjšega napora, sicer je zelo malo placa v glavnem zafukan.

V glavnem zaj razmišljam ali na tla, kjer so deske položim parno zaporo ali pač ne. Seveda pa bom prej spucal umazanijo, tako ali tako.

No zakaj točno glede parne zapore me nekaj skrbi. Gledano navzgor imam jubolin skitano in pobeljeno, lepilo z mrežico demit, emulzijo akril, strop iz ometa z trstiko, leš nasutje in deske (možno je tudi da so deske pod in nad nasutjem leša) nato pa bi dal parno zaporo in izolacijo. Kolenčni zid bi izoliral s stirodurjem 5 cm, stranske zide ne morem izolirat, saj so lege direktno na zunanjih zidovih. Tam bi verjetno parno zaporo lahko prilepil s trakom kar na lego?

Torej glede parne zapore me skrbi, ker bi ta bila na hladni strani oz. Pod izolacijo na neogrevanem in nepohodnem podstrešju, da bi mi potem strop in plin podni oz deske kondenzirale in gnile.

Ker koliko razumem mora biti parna zapora tik nad stropom oz. na ogrevanem delu (toplem).

Sedaj ne bom parno zaporo deval spodaj, saj imam vse znotraj končano. Torej zanima me če jo lahko dam zgoraj in da mi ne bo potem gnile spodaj deske in strop. Ali naj položim izolacijo 15 cm med stropnike in potem še nad 15 cm izolacije.

Pa še nekaj me zanima glede polaganja same izolacije, eni pravijo križno. Jaz razmišljam pa bolj eno balo na pol in potem v isti smeri polaganje, kot so stropniki. Potem so možnosti prepuščanja samo med steno in izolacijo.

Hvala za odgovore in če bi žerjavar naredil izračun se priporočam.

Imam pa ISOVER izolacijo 0,34 debeline skupaj 30 cm, ter parno zaporo izofol sd 70m.
ko je zapora POD izolacijo, potem JE na toplem delu!

Žerjavar je tak letnik... da je zelo velika verjetnost da ga ni več med nami. Ne samo na forumu...
"Ko bom velik, bom malo manj majhen"
selko24, ti moraš samo pazit, da parna zapora ni hladna. To storiš tako, da je nad njo vedno dovolj izolacije, pod njo pa malo ali nič. 20-30cm volne ima N-krat boljšo izolativnost kot strop iz desk in trstike, tako da ne bo panike. Seveda v tem stropu ne smeš leša nadomestit z volno, ker potem pa verjetno ne bi smel več zapore gor dajat. Morda ti popoldne poračunam, če bo čas.


Žerjavar očitno še kar miga Big Grin

https://www.strojnistvo.com/forum/viewto...38#p191938
Pozdravljeni,

Veliko sem že prebral o izolaciji podstrešja, ampak par stvari me še vedno zanima, ki so specifične za moj primer. Izolirati želim podstrešje, ki ga od spodnjega nadstropja loči lesen strop/tla. Tramovi so visoki cca 21 cm, na spodnji in zgornji strani so deske, tako da podstrešje je pohodno. Pod deskami je cca 5-7 cm neke izolacije, ki je ne poznam. Sestavljena je v eni plasti iz malo trših plošč, PREKO izolacije je na strani podstrešja dana plastična folija. Folija je ob strani pritrjena na tramove, preko tramov ne gre... Nad nivojem tal je okoli in okoli cca 30 cm stene (oziroma 50, če gledaš od spodnjega robu trama), na katero je potem naslonjena streha (4 kapnica).

Trenutno bi rad toplotno izoliral spodnje nadstropje, obstaja pa velika verjetnost, da se bo podstrešje spreminjalo v bivalno, zato bi rad izolacijo izvedel na način, da je predpripravljeno kot pohodno in za nadaljnja dela (izolacija poševnine, itd). Streha je opečnata, ima sekundarno kritino in zračni most, ni pa podeskana. Kolikor sem iskal informacije, to ne bi smel biti problem v prihodnosti. Tudi če bo, se bo to reševalo takrat. Fasada je narejena in je 13 cm grafitni stiropor.

S foruma sem zbral informacije, da je najboljša rešitev, da se položi folija(parna zapora) po deskah in po tramovih do višine cca 10 cm, ne pa čez tram. Potem se položi izolacija tako, da je folija prekrita, izolacija pa cca 2-3 cm nižje od zgornjga roba trama. Izolacijo (kameno ali stekleno volno) bi položil v dveh plasteh med tramovi, tako da se stiki prekrivajo. Na izolacijo ne bi dajal folije, da se zrači. Po vrhu se pritrdijo deske, pod njimi pa je tista 2-3cm zraka za zračenje. Okoli po obodu, desk ne bi dal čisto do stiroporja na zunanji steni, ampak bi pustil 2-3 cm prostora za zračenje izolacije pod deskami. Glede na to, da bo prostor nekoč po vsej verjetnosti bivalen, se za enkrat nisem odločil da bi križno postavljal letve in dajal več izolacije na tla...ker bo pač nekoč izolirana poševnina in bo tam orenk debela izolacija. Izolacija bi bila Knauf Unifit 035 ali kaj podobnega.


Zanima me naslednje:
  • Glede na trenutno izvedbo izolacije in tega, da je folija na vrhu izolacije, ali je najbolje, da se stara izolacija zmeče ven in naredi tako kot je zgoraj napisano ali bi kar preko obstoječe položil novo izolacijo?
  • Nizke zidove na obodu sem mislil izolirati s stiroporjem(10cm) od stropnih/talnih desk, pa skoraj do zgornjega roba tramu, ki leži na tem zidu. Fiksiral bi s purpenom in z njim tudi zafilal neravnine/luknje. Izolacijo po tleh podstrešja bi potem položil do tega stiroporja. Bi bilo tako ok? 
  • Kako rešiti kot predpripravo za spremembo v bivalni prostor? Tukaj mislim predvsem kako pripraviti tla, da so zaščitena pred prenosom udarnega zvoka in da so čim bolj ravna, da v prihodnosti ne bi bilo težav s polaganjem parketa ali vinila? Trenutne deske ne vem če so najbolj primerne in me zanima, alii jih je bolje menjati naprimer Agepan DWD, ali pa naprimer kar na stare deske položiti stirodur in čez njih Agepan? Kako se v tem primerih tla spravi v “waserwago”? Bi to morda pustil do takrat, ko/če se bo spreminjalo v bivalni prostor?
  • Morda kdo s fotke vidi, kakšna je ta obstoječa izolacija? Ravno stara ne izgleda, ampak to da je bila pod parno zaporo ni ok. Izolacijo so vgrajevali prejšnji lastniki, tako da je stara najmanj 20 let. Je potrebna pri odstranjevanju kakšna posebna oprema za zaščito?
  • Ob dimniku bom dal stekleno volno, cca 50 cm v višino. Koliko bi morala biti debela ta plast?
  • Tramovi v večini izgledajo zdravi, vsaj na enem pa izgleda kot da je v njem črv. Glede na poškodbe bi lahko bil Trdoglavec. Kako najbolje to sanirati? Bi čiščenje in impregnacija pomagala ali je bilo bolje uporabiti Borosol?


Priložene datoteke Predogledne slike
       
AjeTo ,
- preglej staro izolacijo ; če je vlažna ( steklena volna) se lahko posuši in se uporabi. Po zapisu , da ni " kombi plošča ".
- če boš delal stropno izolacijo, potegni z kov. konstrukcijo še to vertikalo. Vgradiš stekleno volno, parno zaporo , GK plošče. Je opcija kot pišeš. Tu ne bi vgrajeval veliko toplotne izolacije. Predlagam da izoliraš že sedaj poševnino/ostrešje.
- izravnavo izdelaj tako, da plohe od strani navijačiš na tramove v " vaser vago " ( uporabiš laser - ali dolgo ALU lato); dvojni OSB križno lepljen/vijačen a na plohih podližen z peno/gumo/pluto ali slično. Redko vijačen
- ne vidim za boljši komnetar izolacijo; vzemi ven in poslikaj.
- če je star dimnik uporabi " kameno volno "; pazi da so odmiki lesenih delov hiše - ostrešje v redu!!
- očisti do živega poškodovan tram; Fentin, nato premaz
Lep pozdrav
@som16
Hvala za nasvete :-)
- Ostrešje/poševnina bo moralo počakati, da se ve, kje bodo strešna okna.
- izolacijo sem dvignil, ampak kakšne oznake ni videti. Je pa zelo kompaktna in brez težav stoji na ozki strani. Kakšnih dimenzij je ne vem, ker je očitno rezana...Sem pa naredil dve dodatni fotki in upam da bo dovolj za indentifikacijo.


Priložene datoteke Predogledne slike
       
AjeTo,
mater vola!! Tole pa skor ne morim verjet. Je rjave barve in trda? Na sliki , bi rekel da imaš " kokosova vlakna ". Kvalitetna in dobra izolacija, pa draga.
Morda slika vara in je samo kamena volna v ploščah; predividevam DP5 ali DP8.
Očisti in ponovno vgradi. Ni težav.
Glede kje vgraditi toplotno izolacijo: če vgradiš v strop/pod, potem spodaj parno zaporo; vmesni prostor očisti in vgradi nazaj to ki jo imaš + dodatno; kasneje to uporaboš za v streho.
Lep pozdrav
Hja, tako nekako rumenkasto rjava je...na izgleda mi kot kokosova vlakna kot sem jih na spletu gledal. Verjetno je res kamena volna. Bom tako naredil kot si predlagal, spucal in na njo dal novo izolacijo, tako da bodo spoji prekriti. Unifit 032 14 cm bo ok? več ne bo šlo zaradi tramov. Pa ker gre za par letno rešitev, dokler se ne bo ostrešje izoliralo, ne bi tal dodatno dvigoval...Unifit se bo pa takrat prestavil na ostrešje, ta stara izolacija pa ostane na mestu. Za folijo pod obema izolacijama bo ok "PE FOLIJA MQ MQ 0.15MM"? Ker je parna zapora, verjetno ni potrebe po Knaufovi, ali se motim?
AjeTo,
kam pod obema folijema, boš vgradil MQ015??
Sedaj mora biti na topli strani = pod deskami na stropu.
Kasneje mora biti na topli strani, takoj pod GK ploščami.
Lep pozdrav
Tako ja. Vgradnja v tla podstrešja v zaporedju od tal proti podstrešju MQ015, stara izolacija, nova izolacija 2 do 3 cm zraka in deske. Ko se bo izoliralo ostrešje, bodo pa iz zunanje strani proti notranjim primarna kritina, zračni most, paropropustna folija, izolacija 1, izolacija 2, folija MQ015 in potem GK.
AjeTo ,
razumljivo sedaj.
Lep pozdrav


Skok na forum:




Zadnje novice

Predstavljamo vse montažne hiše na slovenskem trgu
08.06.2021 ob 07:28:05
Predstavljamo vse montažne hiše na slovenskem trgu
Odločitev za nov dom je ena najpomembnejših v življenju. Zato je potrebno, da izberemo dobro in kakovostno hišo, ki nam bo... Beri dalje »
Potrebujete stanovanjski kredit? Naredite si informativni izračun.
02.06.2021 ob 13:07:02
Potrebujete stanovanjski kredit? Naredite si informativni izračun.
V življenju so stvari pogosto nepredvidljive. Velikokrat nas presenetijo dogodki, ki so vezani na večjo, neobičajno porabo finančnih... Beri dalje »