(17.11.2020 ob 10:05)some1 Napisal: (17.11.2020 ob 09:58)sassapo Napisal: Zakaj bi imel PV nižji? Dt imaš za zmanjšano moč super, praviš, da ti vse deluje deluje super?
Toshiba je sicer znana po napačnem prikazu temperatur, zato se v 1°C ne zanašaj.
zunanja temp. : 8.C
Dv. 33.C
Pv. 32.C
Kondenzacijska temperatura: 31.C
Tukaj vidiš, da ti prikazuje temp. DV celo nižjo kot kondenzacijsko temp. kar je jasno nemogoče. Če želiš točne prikaze temp. si lahko nabaviš tele termometre.
So zelo točni in ugodni, dobiš v Emporju.
Nižji pv bi imel zato, da se mi kompresor nebi ugašal. Ker izgleda celotni radiatorji niso izkoriščeni imam tukaj še malo rezerve.
Gre za tale radiator na sliki. Ko sem pred cca. 1uro delno priprl spodnji ventil je situacija še slabša. Na vhodu v radiator 34.C na zadnjem členu 28.5.C Izhod 31.C.
Če imam oba ventila odrta na full ( tudi pod termostatskim je na full - N ).
je vhod 34,2 zadnji člen 31.5, izhod 32.2.
Sedaj sem dal še obtočno na 100%, da vidim razliko.
Imaš težavo , ki je značilna za tak radiator.
Moral bi biti na eni strani dovod, na drugi odvod, da dela kod mora.
Lahko rešiš z dvigom radiatorja na delu kjer ne greje, vendar izgled ...
Zato rešitev predlagana!
(17.11.2020 ob 11:21)Nike_Laker Napisal: (17.11.2020 ob 11:04)csamo001 Napisal: S pripiranjem ventilov gotovo ne boš dosegel bolj enakomerne ogretosti radiatrojev. Pretoki morajo biti maksimalno odprti, obtočna na najvišji moči. S takim izhodiščem potem nastaviš ogravalno krivuljo. Potem pa po potrebi pripiraš zgornje ventile. Da bi pripiral spodnje, ne vidim nekega pametnega razloga.
Spodnje ventile na radiatorji pripiraš samo za to, da hidravlično uravnotežiš sistem.
Npr. če ti obtočna zaradi bližine in nizkega upora večino pretoka pošilja v prvi radiator in skoraj nič v zadnjega. Potem prvega malo pripreš, da oba dobita enako.
Tak se dela!
Da ne boš pozabil, ko boš ......
lp.
(17.11.2020 ob 11:46)Blue30 Napisal: Ksz
Zanimivo, sem dal OČ na 2.hitrost in se je razlika v temp. med dviznim in povratnim povecala za 1.2 stopinje, je pa od tega dobre tri ure, sem mislil, da se bo znizala.
Si že povečal izkoristek ogrevanja.
Pumpa ima še ....
Hitrost medija ( vode) je zelo pomembna . Naj bi bila NAJMANJ 0,4m/s in NAJVEČ 1,5m/s . Obtimum 1m/s
Prevelika hitrost je smrtonosna za izmenjevalec. Izdelan je iz nerjavečega jekla. Mora biti visoko poliran, da se prepreči korozija .Prevelika hitrost medija močno poveča maso delcem , ki potujejo z vodo. Ti poškodujejo izpostavljene dele poliranega izmenjevalca. Poškodba omogoči korozijo. Do uničenja je pot odprta in nepopravljiva.Poleg hitrosti vode , je zelo pomembn kvalitetn izločevalec nesnage!
(19.11.2020 ob 09:33)some1 Napisal: Tudi pri meni imam jaz na sumu termostatske ventile, ki povzročajo šumenje. Spomladi bom na enem radiatorju zamenjal ventil za navadnega, da vidim razliko.
Škoda to delat. Če boš navadni ventil tako omejeval, kod pretok omejuje termostacki, bo enako slišen.
Tako picajzlal ne boš nikoli!
Če te moti daj stopnjo višje , da ventil ne bo tako picajzlal in bo OK!
Večina tu se sploh ne zaveda, kako mali pretok je potreben skozi radiator, da greje. To je par deset litrov!