Gradnja in obnova > Energijski viri
TČ Zubadan + Ecodan

Ocena teme:
  • Glasov: 0 - Povprečje: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TČ Zubadan + Ecodan
Nič hudega.. ne jemljem komentarjev za slabo, bolj me skrbi, kaj vse me še čaka, preden spravim sistem v pogon, da dela tako, kot mora :?

Ko pridem domov, poslikam situacijo, če vidite še kakšno grobo napako/težavo, da se jo kar lotim reševati Wink


Bom poskusil rešiti zračni žep z vodo pod pritiskom, drugače pa revolver v roko in klicat frajerje, da rešijo zašuštrano Wink

LP Jan
Da se še sam malo oglasim.

Od 7.6 imam inštalirano micko ( SW7,5 + cylinder, 230V) ogrevam 100m2, 3m stropi (trenutno 80m2) z 9 radiatorjim od tega so 5 stari rebrasti.
Trenutno smo na toplem, skoraj 22 stopinj.

Moja opažanje

Senzor notranje temperature ki je vgrajen v cylinder unit laže za par stopinj navzgor ( kaže mi 26 realno je 22,5), tudi ko sem gledal v menuju, da lahko temperaturni senzor narediš korekcije po moji korekciji mi je enako temperaturo kazalo in sem opustil to zamisel. Ker sem hotel čez noč spustiti temperaturo za 1 ali 2 stopinji (pri krivulji tega nisem še zasledil da lahko za določen časovno obdobje spustiš temperaturo)

Električna poraba mi je kazala več kot pa je realna poraba ( vgradil števec v električno omaro), s pomočjo korekcije v menuju sem si približal realni porabi ( 25% je odstopala)

Samo delovanje
Imam 30m dolgo povezavo med obema enotama, za sanitarno toplo vodo iz 30 stopinj na 45 stopinj potrebuje cca 45 minut da je ogreje in porabi 0,80 do 0,90 KW/h.
Zaradi časa delovanja sem napravil 15 stopinjsko temperaturno razliko namesto 10 stopinjsko.

Parkrat sem opazil da mi pri prehodu iz ogrevanja na ogrevanja sanitarne vode zunanja enota začne zmrzovati določena hladilna rebra in se takoj vključi defrost enote ( posnetek 0.27 sam da je kontra, otajani del je pri moji težavi zamrzjen, ostale rebra pa so OK). Nikoli nisem imel pri sebi fotoaparata oziroma telefona da bi to poslikal in poslal naprej.
Ko stojim poleg pa mi noče to narediti ( vklop sanitarne vode preko wifi vmesnika ali preko gumba za takojšni vklop)

Še moj defrost ( 2x hitrost)
https://www.youtube.com/watch?v=cl8r3UlrXug&t=5s

Poraba elektrike pri delovanju.
Pred 1 mesecem ko so bile hladne noči in podnevi lepih 15 in več stopinj.

Delovanje ( 2 dni zapovrstjo)
1. Od 5.00 do 11.00 in od 17.00 do 22.00
2. Od 5.00 do 22.00
3. Od 00.00 do 24.00

Razlika med 1 in 2 ni bila nobena in zanemarljiva med 2. in 3.
Tako da sem starejšim dokazal, da se ne splača ugašati toplotno črpalko (vem ja jim moreš fizično pokazati).

Itak če je povratni vod ogrevalne vode enako topel kot dovod ogrevalne vode se ugasne zunanja enota in dela samo obtočna črpalka.

Eno težavo sem imel. Med delovanjen TČ je prišlo do čudnega resonančnega zvoka ( motečega, kot da bi nekaj po plehu udarjalo) krivca smo našli in to je bila obtočna črpalka.

Zaradi lokacije postavitve sem moral pred zunanji senzor temperature postaviti senčnik zaradi zimskega popoldanskega sonca in stvar deluje OK.

yann9 kaj pa če bi ti povečal hitrost obtočne črpalke in bi lažje spravil zrak čez? Naj ti to raje dokončno povejo Sassapo in drugi ki imajo več izkušenj kot pa sam.

Glede aplikacije MELcloud
Moti me to, da nemorem zmanjšati ali povečati temperatu ogrevanja pri ogrevanju na zunanjo temperaturo ( pri notranji temperaturi to lahko narediš ampak imam zgoraj opisano težavo)

Vodo lahko dam ogrevati Big Grin
Pozdrvljeni,

imam toplotno črpalko MITSUBISHI ZUBADAN - ECODAN 11 kW
ogrevam 3 radijatorje + talno odrevanje 70 m2 + sanitarna voda.
Nekaj pa ne štima pri porabi, prosim za rešitev, če jo kdo pozna.


Priložene datoteke
.jpg   2.jpg (Velikost: 135,39 KB / Prenosi: 925)
.jpg   3.jpg (Velikost: 48,9 KB / Prenosi: 925)
.jpg   Brez naslova.jpg (Velikost: 87,06 KB / Prenosi: 926)
v dveh dneh 250 kwh ? izklop tega hudiča! Smile
A ti to greje samo z grelci. A ti zunanja enota laufa
Sanitarne vode je čist prevelika poraba. A ti ket topla voda uhaja. A maš cirkulacijo skoz vklopljeno. To je moja poraba za 120m2 radiatorji slabo izolirsni hiši.


Priložene datoteke
.jpg   IMG_20181203_180301.jpg (Velikost: 54,45 KB / Prenosi: 849)
.jpg   IMG_20181203_180244.jpg (Velikost: 49,16 KB / Prenosi: 855)
No tako... s pomočjo vode iz vodovoda in uporabe obtočne črpalke sem uspel nekako odzračit sistem (nekaj zraka je sicer še v sistemu, ampak recimo, da bo tisto šlo ven skozi odzračevalni lonček talnega). Sedaj pa dela kot noro; v cca 15 min segreta zgornja polovica 300l bojlerja iz 40 na 55 Smile kulll Smile

Imam sicer še težavo z motornim pogonom, ker se po ogreti SV na želeno temperaturo ne vrne nazaj v začetno pozicijo, da bi ponovno grel talno, ampak to je debata za drugo temo Smile

Sedaj pa še obljubljene slike, ki so v priponki. Torej... na 1 sliki nad Hydroboxom levo gredo cevi v talno, desno pa v bojler, ki je na sliki desno tudi viden. Na drugi sliki se vidi še priklop na bojler. Ugotovili smo že, da manjka odzračevalni lonček, vsaj dva ventila (za ločiti bojler od sistema) in holenderji... opazi kdo še kakšno kritično/hudo napako, ki bi jo moral nujno odpraviti?


LP Jan


Priložene datoteke
.jpg   TČ2.jpg (Velikost: 38,22 KB / Prenosi: 797)
.jpg   TČ1.jpg (Velikost: 36,84 KB / Prenosi: 805)
Važno je da imaš ventile na dvižnem vodu, da ne rabiš ob servisu praznit celega sistema. Na bojlerju niso nujni, je pa nujen izpustni ventil in predvsem vsaj trije odzračevalniki! Ventil, ki so ti ga montirali ni namenjen preklopu, verjetno bo malce puščal. To, da ti ga ne vrne nazaj pomeni, da so izbrali napačen pogon, ali napačno vezavo.
dobre teoretične rešitve so včasih v praksi neumne http://www.klimasapo.si
Na dovodu manjka ventil. Zame je najbolj moteč mali fi alumplasta in neizoliranost vseh dovodov in izvodov iz bojlerja. Po eni strani bi šparali in prenastavljali programe do onemoglosti in s tem povezanih okvar, pušča se pa vse praktično neizolirano sploh bojler, ki je največji zaviralec COP-ja. Moji jih za te zadeve, če jih vidim, takoj kasirajo. Kje je ekspanzija za san. vodo?
http://www.telmos.si - enostavne rešitve so vedno najboljše!
Pozdravljeni.

Včeraj zvečer mi je po 5 popoldnevih iskanja in reševanja napak, končno uspelo usposobiti tudi gretje SV - za "happy ending" jim je uspelo celo narobe zvezati kontakte na motornem pogonu, glede na izhode TČ. Ugl.. narobe je šlo vse, kar je lahko šlo, razen puščanja cevi - zaenkrat Wink (še temelj zunanje enote so uspeli počit - jah..hilti z 12J dela čuda v rokah "mojstrov" :x )


Kakorkoli..sedaj dela in počasi počasi se tudi zrak iz spirale prazni. Dokler bo tako delalo, bo tako, če bomo ugotovili, da ne gre več, pa bomo montirali še odzračevalni lonček, holenderje, ventile...


@telmos: mali fi aluplasta sem opazil tudi jaz, ampak sklepam, da drugače ni šlo s fitingom za priklop na spiralo - že tisti se mi zdi "ozko grlo" pretoka, tako da tudi večji aluplast ne bi nič pomagal. Izolacijo za vse cevi bojlerja pa že imam doma (v škatli pri bojlerju), samo časa za izolirat nimam.. tega niso prodajali v trgovini Wink vem pa, da so tu največje izgube...bom rešil...enkrat..nekoč...nekdaj..nekje :?


LP Jan
Vprašanje glede hitrosti črpalke.

Imam klasične radiatorje 9 komadov, hitrost črpalke imam trenutno nastavljeno na hitrost 1 ker na hitrosti 2 se ponoči sliši pretakanje vode v ceveh.

S povečano hitrosto lahko dovajam več toplote do radiatroje ali je še kaj važnega?
Trenutno imam original krivulju in imam na -6 ( dnevno imam 22,5)
Pozdravljeni.

Spet jaz, vendar tokrat ne s težavo, ampak z vprašanjem. Sistem od zadnjega javljanja na forumu deluje BP, na zimski mesec (talno + gretje SV) smo prišparali cca 50 eur v primerjavi z gretjem pred TČ.

Sedaj pa še vprašanje: kaj se bolj splača tekom poletja? Na TČ ugasniti gretje v talnem in pustiti samo gretje SV (torej se bo TČ prižigala samo ko kolektorji ne bodo dovolj ogreli SV - recimo da v najslabšem primeru vsak dan), ali je bolj smiselno popolnoma ugasniti TČ in v primeru potrebe greti SV samo s pomočjo spiralnega grelca v bojlerju? Glede stroškov mi je jasno, da je ceneje greti s TČ, kaj pa glede kvarjenja TČ zaradi prižiganja in ugašanja?

Hvala, pa lepe velikonočne praznike,Jan
Kolektorji bodo delovali večji del, za TČ pa je bolje, če vsake toliko malo dela, kot ''pol leta'' dobesedno stoji Arrow tolk o kvarljivosti...
ena tezavico imam.

izklopil sem sobni rezicni termostat  ( izklopil TC, varovalke dal dol, izvlekel konektor iz nadzorne plosce, mikro stikalo sw1 8 dal na OFF) in sedaj
mi kaze TH1A - 39 stopinje.

vse sem lepo nazaj priklopil ampak mi se naprej -39.

mate kaksno resitev?
 
lp primoz?
Jaz imam pa vprašanje glede funkcije Freeze Stat. Gre za to, da neglede na to ali je v teku ogrevanje ali ne, TČ samodejno požene obtočno črpalko notranjega voda, v kolikor zunanja temperatura pade pod nastavljeno (možno nastaviti vrednosti od 3 do 20°C, ali pa to funkcijo izključiti). Kot razumem, je to zaščita proti temu, da bi zmrznila voda v notranjem izmenjevalcu. Zanima me, ali se sme to funkcijo izključiti? Nikjer ne najdem dobre obrazložitve, zakaj ta funkcija sploh obstaja v split izvedbi... Ali morda "v pripravljenosti" TČ vzdržuje temperaturo plina in si pomaga z notranjim vodom??


Skok na forum:




Zadnje novice